Jumaat, Ogos 28, 2009

Apa guna laman web canggih?

Hari ini saya membuat satu carian penting.
Tetapi saya hampa.

Kemudian untuk tidak menghampakan lagi, saya bertanya pada Google.

Dan inilah yang saya jumpa.


Kadar zakat fitrah 2009 : RM7.00

PUTRAJAYA 19 Ogos - Kadar zakat fitrah di Wilayah Persekutuan bagi Ramadan tahun ini dinaikkan daripada RM5.20 kepada RM7. Pengarah Jabatan Agama Wilayah Persekutuan (Jawi), Datuk Che Mat Che Ali berkata, faktor kenaikan itu adalah berdasarkan perkembangan semasa. Sama seperti di Selangor, zakat fitrah di Wilayah Persekutuan juga RM7.


Pada pendapat saya, maklumat yang sepatutnya berada di laman web pihak yang berautoriti perlulah sentiasa dikemaskini dari masa ke masa. Jika tidak, apa gunanya laman web yang canggih-canggih itu? (Jika tiada maklumat yang sepatutnya ia ada).


Tiada ulasan: