Isnin, Mac 01, 2010

Debaran semakin terasa....


Ini gambar rasmi di laman web Kemilau


Sila tinggalkan komen anda jika mahu mendapatkannya terus daripada saya. Emel saya hanafi.mohamad@gmail.com
Buku ini masih dalam 'oven', belum dapat dipegang olehku.

Alhamdulillah...

12 ulasan:

mudin001 berkata...

Tahniah saudara! :)

Afida Anuar berkata...

Tahniah!!...

Agak-agak bila keluar di pasaran?

Mimiamilia berkata...

salam,
Tahniah.
Bagaimana saya yg jauh ni nak mendapatkannya? :)

syahbandar87 berkata...

hehe..letak la sket sinopsisnya ustaz..leh x?
:)

Naim berkata...

Mudin, terima kasih. -:)

Naim berkata...

Komen terpilih dari Facebook. Terima kasih kepada anda kerana sudi memberi komentar....

1. Abdul Latip Talib (Novelis Sejarah Islam, PTS),
"Cantik covernya menarik tajuknya teringin memilikinya. Tahniah Tuan Naimisa Yusof."

2. Ahmad Zaharuddin Zawawi (Penasihat I Luv Islam),
"Insya-Allah akan memilikinya daripada tangan pengkaryanya sendiri, jumpa abang Naim di masjid al-Hidayah insya-Allah."

3. Azman al-Kurauwi (Novelis KEPEZI - DBP)
"Tahniah Naimisa.
Kata Tok Guru, novel yang baik ialah novel yang sebaik sahaja tajuknya dibaca oleh pengarang lain, dia berkata: "Oh, alangkah moleknya jika aku yang menulis novel ini!" Saya salah seorang daripada manusia itu. Suka tengok kulit kerana memaparkan tulisan Jawi. Kalau masih berkesempatan dibuat pembetulan, ejaan 'manuskrip' telah tertinggal huruf alif selepas huruf mim. Moga sukses."

3. Ahmad Ubaidillah Alias (Penulis PTS, KEMILAU),
"Saudara Naimisa, juga menyertai penerbit KEMILAU. Tahniah atas novel. Rasanya ini antara novel pertama KEMILAU. Sebelum ini hanya buku2 ilmiah sahaja."

4.Wan Zayuhisyam (Novelis Galeri Ilmu),
"Wow..akhirnya impian terlaksana..Tahniah.."

5. Hanisah Othman (Penulis skrip drama - DBP)
"Nampak cover hebat. Terbitan?"

6. Roslan Jomel (mantan MPR),
"Tahniah!!! jangan lupa, simpan senaskhah untuk saya."

7. Khairi Mohamad / Xarine (Novelis Jemari Seni),
"Terlebih dahulu, tahniah sempena kelahiran 'anak sulung'. Naim, jom tukar buku."

8. Siti Rahmah Mokhtaruddin,
"Wah.. sudah ada rasa mahu membaca.. tahniah!"

9. Wardah Munirah (Pemenang PERTAMA Akademi Sastera DBP)
"Saudara Naimisa, sekalung tahniah. Turut berasa bangga!"

10. Dr. Hamid Yusof (Kej. Mekanikal, USM),
"Kena baca buku ni.....eeem aku ni jenis tak faham sgt bahasa2 puitis...tapi cuba hayati."

akramin berkata...

mantap abe naim..buat novel dah

Naim berkata...

11. Pn. Najibab A. Bakar (Pemilik web Buku ria Malaysia)

"Wah, mabruk, mabruk. Rahsia Sebuah Manuskrip? Memang tajuk pun dah menerbitkan minat ni. Saya cop sebuah ya, dengan tandatangan pengarang :) . Boleh ke Sdr Naimisa?"

UglyPooh berkata...

bangga ngn naim...tahniah:-)

Naim berkata...

Afida - sekitar 15 Mac akan terbit di pasaran, insya-Allah.

Mimiamilia - Oo.. ruwet juga tu.

Kak Pah - terima kasih.

Akramin - terima kasih. -:)

Syahbandar, insya-Allah ada senggang masa saya letakkan...

Khairi berkata...

hehe sy ingat sy komen kat sini. cari2 tak jumpa. lupa. bila baca komen anta kat atas baru perasan, kat facebook rupanya. punya la malas nak buka facebook sekarang.

InsyaAllah, ana akan beli, ketemu di PWTC nnt :)

sekali lagi, tahniah!

uNcLeJoE berkata...

hmmm...UJ dah dapat dah...besttt...nk ikut jejak gak la...