Isnin, Mac 29, 2010

Gambar di Gunung Chenuang




Laporan di bawah.

3 ulasan:

Ahmad Zulfadhli berkata...

seronok ana melihat anta.. ana memang teringin nak pergi tapi ape boleh buat, ana baru balik dari kem punb dan sudah tentu kepenatan di kem masih lagi terasa dan kebetulan banyak pakaian ana masih belum dibasuh.. terpaksalah ana lepaskan peluang "keemasan" ini.. :)

PEMUDA EPAL berkata...

salam ziarah kembali akhi, lama tak dengar berita abg naim di alam maya.. 2, 3 hari ni baru sempat menghadap internet.. apa2pun tahniah atas novel sulung abg naim. InsyaAllah sy juga mahu membelinya satu. Mcm mana cara menempahnya? :)

PEMUDA EPAL berkata...

ok2 faham dh kaedah mcm mana nk membeli novel tu.. ada kat atas dh rupa2nya hehe

nanti sy bank in duit dulu