Selasa, Ogos 11, 2009

Maafkan saya. Maafkan kami juga.

Saya lupa, bahawa sesuatu hal yang besar perlulah disertakan dengan maklumat yang betul. Terlebih dahulu, sahabat saya sudah meminta maaf kepada saya. Begitu juga saya pun mahu memohon maaf jika terdapat sesiapa yang keliru sebagai mana saya keliru; sehingga hadir ke majlis Menjelang 75 tahun SN A Samad Said. Saya memang bersalah kerana tidak menyemak dengan teliti tentang majlis itu walau pun saya berpendapat sepatutnya diuwar-uwarkan lebih awal di blog Tuan Helmi. Bersalah juga kerana saya lupa menjenguk laman sesawang rasmi Wira Bukit sehingga hanya berhenti setakat mencari maklumat di weblog Tuan Helmi. Saya juga terlupa sebenarnya untuk bertanya terus kepada SN A Samad Said melalui nombor telefon bimbitnya. Bukanlah niat saya juga sahabat saya itu untuk mengelirukan mana-mana pihak. Saya juga terlupa untuk mencari bantuan menggunakan mana-mana enjin carian. Sebelum ini, saya menulis seperti mana maklumat yang saya peroleh tentang masanya sebelah pagi. Dan hari ini saya betulkan semula entri tersebut di samping entri tambahan ini. MAAF, saya dan sahabat saya bukan sengaja mahu menyusahkan sesiapa.

Tiada ulasan: